Thursday 16 May 2013

~ my baby ~


Assalamualaikum.. buat pertama kalinya dalam hidup saya, family saya bela kucing.. dulu, abah tak bagi sebab kami adik beradik ada asma.. tapi sekarang abah bagi.. alhamdulillah.. hoo yeahh.. epi sangat..dan inilah baby saya..baby girl tapi perangai macam bad boy..memang trouble maker kat rumah.. menambah jumlah 2 orang yang dah sedia ada.. hehe.. ada sekor lagi.. mak pada baby ni.. abah bagi nama kat mak dia "SITI ZUBAIDAH".. ahaha.. nak gelak guling-guling dengar nama tu.. apa motifnya.. btw nama mak saya ZUNAIDAH.. haha.. so korang fikirlah sendiri nape abah bagi nama tu.. ow baby baby baby.. geram  tengok gelagat dia.. nakal sangat.. sangat sangat.. bila kena marah merajuk pastu tidur! nais trick huh? rinduuuuuuuuuuuuunyeeee kat dia.. baru saya rasa macam mana sayang kat kucing.. dulu saya memang suka kucing tapi tak pernah bela.. so.. tak tahu.. hamek sekarang... bila jauh-jauh ni rindu sangaattt.. kalah pulak rasa rindu pada family.. haaa.. saya alah bulu kucing.. tapi tak kira.. memang dok cium-cium dia ni je.. lepas cium bersin-bersin.. tak duli.. skang nak dedicate satu corus lagu kat baby meow saya ni.. ehemm.. TERUS TERANG.. AKU MERINDUKANMU.. SETENGAH MATI MERINDU.. TIADA HENTI MERINDUKANMU.. hummm.. siyes rindu sangat.. tak sabar nak balik jumpa dia.. heeee.. oklah.. setakat tu jek tentang baby meow.. nnti update lagi.. lepas ni saya nak bela benda ni lak.......








































wow.. terkesima!! kamu sangat cantik duhai merak..

tapi sorry..

Allah lagi cantik.. Allah Maha Cantik.. 

~ LOV3 ALLAH~


No comments:

Post a Comment