Saturday 13 July 2013

zuza's dotes / tempahan (costume made) halfmoon labuh


assalamualaikum.. apa zuza's dotes tu ye.. hehe.. meh sy perkenalkan.. zuza's dotes tu nama bisnes online sy dan adik2 di instagram.. kenapa zuza's dotes? zu = zunaidah adalah mak saya yg tersayang memerangkap mak tercantik di dunia.. za = zakaria pula abah sy yg tercinta yang juga merupakan abah terkacak di dunia.. wuhuu haruslah membodek ye.. sebab mereka penyeponser utama dalam bisnes online kecil-kecilan ini yang semakin lama akan jadi besar.. aamiin aamiin.. dengan mesin jahitnye, duit nak beli kain bagai, duit petrol bawak kete ke hulur ke hilir, duit beli benang semualah atas belas ihsan insan2 mulia inilah.. alhamdulillah.. sayang mak abah sanpai syurga.. ok bila gabung dua2 nama mereka akan jadi ZUZA.. lepas tu bisnes online yang baru nak merangkak ni dipelopori oleh 3 orang anak2 perempuan ZUZA.. dipelopori? pffftt.. ayat nak best aje.. haha.. anak2 perempuan dalam bahasa inggereh adalah daughters.. nak bagi sedap sehingga menjilat ibu jari kaki so ubah jadi dotes.. lalu menjelmalah ZUZA'S DOTES.. in shaa Allah.. so kami masing2 akan jual ape2 saje yg kami suke.. ikut masing2 lah.. so jadilah macam2 ada.. saya jual ini.. adik saya jual itu.. tetapi dalam kompeni yg sama.. hehe.. semoga ada rezeki kami dalam bisnes ini.. aamiin ya Rabb..

ok sy terus ke perkara penting yg seterusnya.. jeng jeng jeng.. (kena taip cecepat sebab dalam kul 10 kang seluruh pekan akan blackout ! )


bismillahirrahmanirrahim.. dengan ini, saya nak sampaikan satu berita baik.. (errr.. tangan di bahu) bahawasanya saya dan adik2 di ZUZA'S DOTES telah membuka tempahan atau costume made untuk shawl halfmoon sempena hari raya aidilfitri yang bakal menjelma kelak.. oleh itu.. anda boleh request APA SAHAJA WARNA YANG SESUAI DENGAN BAJU RAYA ANDA.. bagi yang berpurdah pula anda juga boleh request purdah yang sedondon (2 layer/ 3 layer).. purdah separuh ye, bukan yg tutup kening sekali tu.. belum terer jahit tu.. theehee =D harga shawl halfmoon macam biasa RM54 sehelai dan purdah hanya RM10 sehelai sama ada 2 atau 3 layer.. in shaa Allah Taala.. jom jom order.. boleh terus sms/call/wechat/kakotalk ke 0194038062.. atau whatsap ke 014834991.. bagi yg terlupa atau belum penah tengok ini contoh halfmoon shawlnye ye..



~ manis bergaya memegang syariah.. in shaa Allah ~

oklah itu sahaja, salam alaikum (~_~)v









No comments:

Post a Comment