Saturday 2 March 2013

~ mohon redhaMu ya Allah ~

.
.
.
Mohon redhaMu Ya Allah..
atas nyawaku yang Kau berikan..
.
.
.
mohon redhaMu Ya Allah..
atas segala solat yang ku dirikan..
.
.
.
mohon redhaMu Ya Allah..
atas segala ibadah yang cuba ku sempurnakan..
.
.
.
mohon redhaMu Ya Allah..
atas setiap helaan nafas yang Kau pinjamkan..
.
.
.
mohon redhaMu Ya Allah..
atas segala rezeki yang Kau kurniakan..
.
.
.
mohon redhaMu Ya Allah..
dalam setiap langkah yang cuba ku aturkan..
.
.
.
mohon redhaMu Ya Allah..
dalam setiap keputusan yang akan ku putuskan..
.
.
mohon redhaMu Ya Allah..
ketika aku membuat apa-apa tindakan..
.
.
.
mohon redhaMu Ya Allah..
agar aku tak tersesat dari jalan..
.
.
.
mohon redhaMu Ya Allah..
dengan segala makanan yang masuk dalam badan..
.
.
.
mohon redhaMu Ya Allah..
dengan segala ucapan yang aku ungkapkan..
.
.
.
mohon redhaMu Ya Allah..
dalam setiap ketika waktu yang berjalan..
.
.
.
mohon redhaMu Ya Allah..
pimpinlah aku ke arah kebaikan..
.
.
.
mohon redhaMu Ya Allah..
jauhkan aku dari azab nerakaMu yang menyeksakan..
.
.
.
mohon redhaMu Ya Allah..
jemputlah aku ke syurgaMu yang aku impikan..
.
.
.
mohon redhaMu Ya Allah..
mohon redhaMu Ya Allah..
mohon redhaMu Ya Allah..
kerana itulah alasan kenapa aku dihidupkan..
kerana itulah alasan apabila aku dimatikan..
dan..
itulah satu-satunya yang aku impikan..

~ Aamiin Ya Rabbal Alamin ~



No comments:

Post a Comment