Sunday 24 February 2013

~ update ringkas ~


Assalamualaikum..

Bersama kawan yang tersayang duduk di taman, berlatar belakangkan pancuran air.. udara nyaman.. setiap helaaan nafas disertai dengan rasa kagum pada segala ciptaan Allah yang begitu sempurna kejadiannya..

Kuliah pagi ini telah ditangguhkan, mungkin ada sebab-sebab tertentu yang tak dapat dielakkan.. boleh mencuri sedikit masa untuk update ringkas sementara menunggu kuliah yang kedua.. banyak yang bermain di fikiran untuk dikongsikan bersama tetapi, masa cemburu dan enggan menunggu.. tak mengapalah, mungkin di lain waktu..

Rasa sedih dan sayu kian bercambah.. mengenangkan tak lama lagi akan meninggalkan daerah asing ini.. daerah yang banyak membawa perubahan pada diri.. diri yang kini semakin dicintai dan dihargai serta dijaga rapi.. in shaa Allah..

cepat benar masa berlalu, sekelip mata  saja dah semester akhir.. rasanya macam baru semalam mendaftar di semester satu.. kawan-kawan, para pensyarah, segala yang ada di sini bakal ditinggalkan untuk membuka episode baru dalam hidup tidak lama lagi.. meninggalkan, tetapi mustahil untuk melupakan.. tidak sama sekali.. semoga pertalian terus terjalin walau apapun yang berlaku.. terlalu banyak memori yang terlukis di tempat asing ini.. lukisan dengan pelbagai warna..

~ Allahu Allah ~







1 comment: